Accesare de finanțări nerambursabile
Atunci când dorești să accesezi fonduri nerambursabilă lucrurile vor decurge în felul următor:
Detalii
Atunci când dorești să accesezi fonduri nerambursabilă lucrurile vor decurge în felul următor:
Pasul 1:
Avem discuția preliminară despre identificarea nevoii și obiectivelor pe care le ai pentru a putea contura proiectul.
Pasul 2:
Analizăm care sunt programele disponibile, dacă ele se încadrează în ceea ce-ți dorești și purcedem la analiza criteriilor de eligibilitate oficiale.
Pasul 3:
Compilăm documentele necesare, întocmim cererile și anexele conform criteriilor afișate, realizăm planul de afaceri și elaborarăm studiile pentru dosarul de finanțare. Acest pas reprezintă miezul întregii acțiuni.
Pasul 4:
Depunem proiectul și ținem legătura cu Autoritatea de management fiind intermediar între client și aceasta. Soluționăm, dacă este cazul, clarificările cerute.
Pasul 5:
În acest pas vom semna contractele de finanțare și vom realiza informarea cu privire la cheltuielile elegibile aferente proiectului. Pregătim toate documentele pentru a primi finanțarea, realizăm împreună cu beneficiarul, adică cu tine, achizițiile și coordonăm activitățile pentru a se corela cu cele depuse în proiect.
Pasul 6:
Pentru că aprobarea proiectului nu înseamnă finalizarea lui, pasul acesta include implementarea. Aici suntem supraveghetori și consilieri de nădeje: elaborăm documentația specifică conform fiecărui program în parte, realizăm rapoartele de progres și documentația de decont și întocmim documentația pentru depunerea cererilor de plată/rambursare și ne asigurăm că îți primești banii.
Pasul 7:
Te informăm asupra realizării rapoartelor periodice, prin urmare monitorizăm ce se întâmplă după finalizarea proiectului în beneficiul tău.